Wine Shack

Borblog. Nem értünk hozzá, de belepofázunk. Merthogy mi lennénk a fogyasztók. Sőt, ami megtetszik, azt áruljuk is. Kérdés?

Webshop

ws szines.jpg

Forró témák

Akik folyton beledumálnak

Régebbi írások

Facebook

Quickie - 2014.05.06.

2014.05.08. 11:03 winelover Mr.White


Palackokról van szó mindig, de ezúttal csak a kitöltött pohár számít (hol kevesebb, hol több).

Szakítok szokásos önmagammal és a tömörségre törekszem. Nincs hangulat (csak kevés), nincs körítés, nincs kép, nincs magyarázat. Csak a bor és a pillanat hatása van. Ennyi.

Variszkusz – Rajnai Rizling 2012

Röviden: etyeki. Nincs ebben semmi rossz, ha figyelembe vesszük, mit tud, mit várhatunk a régiótól ebben az árfekvésben. Hosszabban: jön a külföldi, megörül, ezt kéri, mert rajnai rizling, jól meglepődik és elgondolkodik, hogy mi magyarok mit is gondolunk. Érződnek ugyan a rajnai szép savai és illatai (ezt tudja Etyek nagyon), de nem a klasszikus hatást produkálja, inkább egy könnyed, üdítő bor, ami tipikus lazító tétel. Viszont nem annak kellene lennie és én sem ezt vártam. (4250 HUF/palack borbárban)

Fanni kertje – KisŐnagyŐ furmint 2012

Megadta azt a hiányzó karaktert, azokat az aromákat, a burkolt keménységet, amit hiányoltam. Szépen simult, nem tolakodott, de mindezzel együtt is az erősebb – nem kifli és sajt – ’snack’ mellett is jól fogyasztható volt, nem veszített a korty MAGÁBÓL. Nagyon klasszul működött az enyhén hűvös időben, felmelegített, megmutatta a furmint szépségeit, van sava, van gerince és szívesen kortyolnánk belőle még egy pohárral. Tedd is meg, mert érdemes és minden forintot megér. (3250 HUF/palack borbárban)

Pelle Pince – Hárslevelű 2012

Na, végre! Erre vártam, mióta az első bor első kortya leért. Azt hittem nincs szükségem erre a nap végén, de most már tudom, hiányzott. Karakteres, nyomulós, pont azt az arcát mutatja a Hárslevelűnek, ami miatt IMÁDNI lehet azt. Bizonyítja, hogy nem kiegészítő fajta, hanem igazi domináns, ha jól bánnak vele. Remek darab, remek savakkal és ásványos jegyekkel, miközben az egész tavaszi virágzást érezni lehet rajta. Soha több fehér virág nem tolult még az emlékeidből eléd. Messze a legjobb bor ma este, az ilyenek miatt akar az ember felfedezni borokat. (4250 HUF/palack borbárban)

Az első borral külön úton indultam, mint Mr. Red. Ha akarja, megosztja, ha nem akarja, akkor megtartja.

Szép napot!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wineshack.blog.hu/api/trackback/id/tr886134991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Red 2014.05.08. 14:18:54

Ajaj, nem készültem... Igen, én egy Pinot-val indítottam szintén Etyekről, nem is olcsóval, maradjunk annyiban, hogy nem győzött meg.

Azt viszont megerősítem, hogy a Pelle Hárslevelű messze vitte a prímet. Hibátlan bor, jó áron!
süti beállítások módosítása