Wine Shack

Borblog. Nem értünk hozzá, de belepofázunk. Merthogy mi lennénk a fogyasztók. Sőt, ami megtetszik, azt áruljuk is. Kérdés?

Webshop

ws szines.jpg

Forró témák

Akik folyton beledumálnak

Régebbi írások

Facebook

Quickie - 2014.05.14.

2014.05.25. 19:43 winelover Mr.White

A játékszabály a régi, ha viszont mégsem emlékeznél akkor itt olvashatod.

Jásdi – Szürkebarát 2013

Szeretem ezt a kicsit testesebb, fűszeresebb még a nevében is igen mókás fajtát. Sokszor jobban esik, mint az ellágyított, alapvetően könnyű borok, hiszen ennek van egy szép gerince és teste. Jó esetben. Most a reduktív vonal balatoni továbbhúzásának estem áldozatul. Olyan, mintha az olaszrizling fölé lőttek volna (amit direkt nem kértem), de pont csak annyival, nehogy megkedveld, nehogy kérj újra belőle, mert van itt ütősebb tétel is, kicsit drágábban. (3370 HUF/palack borbárban)

Meinklang – Grüner Veltliner 2012

Ez van, amikor ajánlanak és nem én választok. Kapok egy jó bort. Ok, kicsit drágább, de a kiművelt pincemunka meghozta a gyümölcsét. Mostanában kóstolgattunk Zöldveltelinit és azt kell, hogy mondjam, hogy klasszikus iskola. Se nem agresszív, se nem lenyúzott tétel. Szépen forog, a savai is könnyedén futkosnak az ember nyelvén. Hirtelen kedvet kap ahhoz, hogy megismerje a fajta többi példányát, de leginkább a pince többi munkáját. (4500 HUF/palack borbárban)

Kikelet Pince – Hárslevelű/Lónyai 2012

Esküszöm legközelebb valami más kiszállót választok (ismétlem magam a fajtával). Nekem is kell a gyakorlás, na. Nincs hiba, nagyon nincs, ebben a dűlő szelektált tételben, hiszen a pince konstans magas szinten teljesít (ez már itt is kiderülhetett). Nagyon jól esett az illat és aroma kavalkád, a karakteres savak és a kiegyensúlyozott alkohol-mineralitás-maradékcukor hármas, ami mindig fellelhető a minőségi tokaji körnél. Ha randin lennék, és tuti tarolni akarnék, valószínű, hogy ezzel ’dönteném le a falat’ (6750 HUF/palack borbárban)

Szerencse, hogy nem kell egyszerre egy palackot venni…,ugyanakkor az is érdekes, hogy ahány hely, annyi pohártöltet (1-1,5-2 dl)

Szép napot!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wineshack.blog.hu/api/trackback/id/tr126201351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Red 2014.05.27. 22:49:52

Csak annyit tennék hozzá, hogy Ludányi Balázs Hárslevelűje is hozza ezt a szintet, kicsit barátságosabb áron, amit a Kikelet - amúgy hibátlan - tétele.

Ezért írtam én azt, hogy Best Buy!

winelover Mr.White 2014.05.28. 09:42:48

@Mr. Red: Értem én, hogy ez (wineshack.blog.hu/2014/04/27/egy_tokeletes_feher_centurio_borhaz_harslevelu) egy jó cikk a témában, de én lemaradtam a kóstolásról. Az, hogy jó nem jelenti azt, hogy lépten-nyomon lehet kapni a városban, amikor megszomjazol....szerencsére nálunk igen.

Kotta 2014.05.28. 22:14:15

a jó link, ha valaki véletlenül kattintgatna:

wineshack.blog.hu/2014/04/27/egy_tokeletes_feher_centurio_borhaz_harslevelu

(a zárójel bezavar)
süti beállítások módosítása